شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ترفند و تکنولوژی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

آموزش بهترین روش برای تبلیغات بنری یا CPC

چگونه تبلیغات بنری بهتری داشته باشیم ؟

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی ، نیاز شرکت ها و وبمسترها به تبلیغات بنری و بازاریابی بنری رو به افزایش است. تجربیات کارشناسان این حوزه، خصوصا هر دیجیتال مارکتر و کارشناسان شبکه اجتماعی می تواند شما را در اثرگذاری و بهینه سازی این تبلیغات یاری کند.

تبلیغات بنری در 3 قالب قراردادی صورت می پذیرد:

  1. تبلیغات در بازه زمانی مشخص
  2. تبلیغات همکاری در فروش (پورسانتی)
  3. تبلیغات کلیکی

مجموعه های مختلف در فضای مجازی با 2 هدف دست به تبلیغات می زنند:

  • معرفی برند و اطلاع رسانی
  • افزایش نصب یا جمع آوری بانک اطلاعاتی
  • افزایش حجم فروش

در هر دو حالت رعایت نکات زیر می تواند باعث موفقیت هرچه بیشتر تبلیغات شما شود:

  • محتوای بنر

آمارها نشان می دهد کاربران رغبتی به مشاهده تبلیغات ندارند بنابراین شما با ارائه یک ویژگی یا هدیه می بایست توجه کاربر را جذب کنید. دکمه کال تو اکشن یا دعوت مخاطب نقش به سزایی در بالا بردم آمار کلیک به ازای مشاهده بنرها دارد.

  • ظاهر بنر

بسیاری از شرکت ها یک بنر کمپین تبلیغات بنری را در ده ها سایت استفاده می کنند، شما می توانید با توجه به آمار جنسیتی ،جغرافیایی و محتوا و ظاهر یک سایت، بنر اختصاصی طراحی کنید. ظاهر جذاب و حرفه ای شما را به موفقیت هرچه بیشتر نزدیک می کند.

فراموش نکنید لوگو و بنر شما در این نوع تبلیغات در ذهن مخاطبان ماندگار می شود.

  • محل تبلیغ

وبسایت یا شبکه اجتماعی محل تبلیغ می بایست مرتبط و پربازدید باشد، فروش خود را در فروشگاهی در کوچه های فرعی با بهترین و پر رفت و آمد ترین نقاط شهر مقایسه کنید.

وبسایت MOZ و alexa ،اطلاعات خوبی از شایستگی وبسایت های تبلیغ گیرنده در اختیار شما قرار می دهند. پس از انتخاب سایت و شبکه اجتماعی ، زمان و محل قرارگیری بنر بسیار مهم می باشد.

  • صفحه فرود

در بسیاری مواقع وبسایت ها هیچ برنامه مشخصی برای کاربران جذب شده خود از تبلیغات بنری ندارند و با طراحی نکردن صفحه اختصاصی، کاربر را با حجم بالا و غیرکاربردی از اطلاعات سایت اصلی مواجه می کنند.

  • ویژگی های تبلیغ

توجه داشته باشید در عصر اطلاعات به سر می بریم و دیگر نمی توان کالای هزار تومانی را 5 هزار تومان به فروش برسانیم. برای جذب مخاطب قیمت مناسب، کیفیت محصول و نحوه ارسال را مدنظر قرار دهید و همیشه برای کاربران پیشنهادات ویژه داشته باشید.

بیشترین استقبال از هر بنر و تبلیغ در یک وبسایت بطور میانگین در 20 روز اول انجام می شود و پس از این مدت می بایست کمپین تبلیغاتی جدیدی تعریف کرد و در این مدت شما می توانید با اعمال تغییرات محتوا، گرافیک و محل قرارگیری بنر بازخورد مناسبی از بازاریابی و تبلیغات بنری خود داشته باشید.

منبع: چگونه تبلیغات بنری بهتری داشته باشیم ؟


بازی جدید آیفون ایکس با حرکت ابروهای شما کنترل می‌شود! +ویدیو

اگر زمانی مشتاقانه منتظر روزی بودید که بتوانید با استفاده از ابروهای خودتان کنترل یک بازی گوشی را در دست بگیرید، باید بگویم امروز این اتفاق افتاده است.

ناتان گیتر(Nathan Gitter) یکی از دانشجویان دانشگاه واشنگتن، با استفاده از حسگرهای جدید آیفون ایکس یک بازی طراحی کرده است. بازی Rainbrow تمام و کمال توسط حرکت‌های ابرو افراد کنترل می‌شود و به عنوان یکی از بهترین بازی های آیفون و ios شناخته می شود.
اگر شما صاحب آیفون ایکس هزار دلاری هستید می توانید این بازی را نصب کنید و لذت ببرید. Rainbrow از اولین بازی‌هایی است که از کیت توسعه‌ی ARKit اپل استفاده می‌کند.

این کیت توسعه‌ی نرم‌افزاری که در جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اپل اضافه شده است، به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد از سیستم دوربین TrueDepth آیفون x برای تشخیص حالت چهره‌ی افراد استفاده کنند.

اگر زمانی مشتاقانه منتظر روزی بودید که بتوانید با استفاده از ابروهای خودتان کنترل یک بازی گوشی را در دست بگیرید، باید بگویم امروز این اتفاق افتاده است.ناتان گیتر(Nathan Gitter) یکی از دانشجویان دانشگاه واشنگتن، با استفاده از حسگرهای جدید آیفون ایکس یک بازی طراحی کرده است. بازی Rainbrow تمام و کمال توسط حرکت‌های ابرو افراد کنترل می‌شود.


بازی جدید آیفون ایکس با حرکت ابروهای شما کنترل می‌شود! +ویدیو

در این بازی جذاب شما با استفاده از ابروهایتان می توانید ایموجی را در نقاط مختلف حرکت دهید، هدف بازی هم گرفتن بیشترین امتیاز است.

برای بالا بردن ایموجی روی صفحه، ابروی خود را به سمت بالا حرکت می‌دهید، برای پایین آمدن ایموجی هم اخم می‌کنید. حالت طبیعی چهره‌ی شما هم ایموجی را روی صفحه ثابت نگه می‌دارد.
نکته جالب توجه اینجاست که بسیاری از برند های معتبر جهان که اقدام به تولید بازی های پیشرفته با کیت توسعه‌ی (ARKit) کرده اند، هیچ کدام به پای Rainbrow نمیرسند. شاید از نظر شما این یه کم اغراق آمیز به نظر برسد، اما واقعیت این است که شما میتوانید از یک بازی قابل کنترل انتظارات بیشتری برای هر چه بهتر شدن در آینده داشته باشید!

ناتان گیتر می گوید قصد دارد در آینده با ادغام بازی هایی همچون Rainbrow یک بازی جدید چند نفره طراحی کند. احتمالا بازی جذابی در پیش روی شماست!

اما نکته بسیار مهم همان موضوع امنیت می باشد که نگرانی هایی درباره امنیت آیفون x به گوش می رسد!

گزارش ها حاکی از آن است که بسیاری از کاربران معتقدند که اپل اطلاعات شخصی شناسه را با توسعه دهندگان چنین باز

در این بازی جذاب شما با استفاده از ابروهایتان می توانید ایموجی را در نقاط مختلف حرکت دهید، هدف بازی هم گرفتن بیشترین امتیاز است.

برای بالا بردن ایموجی روی صفحه، ابروی خود را به سمت بالا حرکت می‌دهید، برای پایین آمدن ایموجی هم اخم می‌کنید. حالت طبیعی چهره‌ی شما هم ایموجی را روی صفحه ثابت نگه می‌دارد.
نکته جالب توجه اینجاست که بسیاری از برند های معتبر جهان که اقدام به تولید بازی های پیشرفته با کیت توسعه‌ی (ARKit) کرده اند، هیچ کدام به پای Rainbrow نمیرسند. شاید از نظر شما این یه کم اغراق آمیز به نظر برسد، اما واقعیت این است که شما میتوانید از یک بازی قابل کنترل انتظارات بیشتری برای هر چه بهتر شدن در آینده داشته باشید!

ناتان گیتر می گوید قصد دارد در آینده با ادغام بازی هایی همچون Rainbrow یک بازی جدید چند نفره طراحی کند. احتمالا بازی جذابی در پیش روی شماست!

اما نکته بسیار مهم همان موضوع امنیت می باشد که نگرانی هایی درباره امنیت آیفون x به گوش می رسد!

گزارش ها حاکی از آن است که بسیاری از کاربران معتقدند که اپل اطلاعات شخصی شناسه را با توسعه دهندگان چنین بازی هایی به اشتراک می گذارد، این در حالی است که Rainbrow به این موضوع اشاره کرده و گفته تنها از داده trueDepth که بسیار امن است برای اهداف گیم پلی استفاده می کند.

بر اساس سیاست به کار گرفته شده توسط اپل، این نوع اشتراک گذاری داده ها منع شده و این شرکت ادعا می کند هیچ شخص یا ارگانی نمی تواند به اطلاعات شخصی شما دست پیدا کند، و همچنین اطلاعات به طور ایمن در انحصار رمزگاری iPhone x ذخیره می شود.

منبع: https://netnevesht.com/

ویکیپدیا اکنون در دارک وب نیز در دسترس است

به تلاش یک متخصص اینترنتی، ویکیپدیا اکنون از طریق مرورگر Tor نیز در دسترس است.

ویکیپدیا به دلیل ماهیت خاص خود، هرگز منبعی قابل اعتماد و موثق نبوده است. در حالی که باید در ذکر کردن ویکیپدیا به عنوان منبع در مقاله‌ها به شدت احتیاط کرد، اما این وب‌سایت همواره یکی از کاربردی‌ترین منابع بسیاری از کاربران برای دریافت اطلاعات سطحی از هر موضوعی به شمار می‌رود. استفاده از سرویس ویکیپدیا در بسیاری کشور‌ها آزاد است؛ با این حال امکان دسترسی به بزرگ‌ترین دایره‌المعارف آنلاین جهان همچنان در بسیاری از نقاط جهان غیرقانونی است.

حال برای این دسته از کاربران، الکس مافت نسخه‌ای از وب‌سایت ویکیپدیا را در فضای دارک وب و از طریق مرورگر تور محیا کرده است. وی طی توییتی گفت:

من به‌طور آزمایشی ویکیپدیا آنیون (Wikipedia Onion) را توسعه داده‌ام و آن را برای چند روز فعال نگه خواهم داشت.


Torمرورگر تور به کاربران امکان گشت‌وگذار در محیط اینترنت بدون ردیابی را می‌دهد. این مرورگر اطلاعات کاربران را از چندین روتر عبور می‌دهد تا محل آن‌ها را مخفی نگه دارد. مرورگر تور همچنین در کنار امکان مرور اینترنت بدون شناسایی اطلاعات، دسترسی به دارک وب را نیز میسر می‌کند. در حالی که استفاده از این مرورگر در بسیاری از کشورها غیرقانونی است؛ اما در برخی از مناطق جهان که محدودیت‌های زیادی برای فعالیت‌ اینترنتی وجود دارد، ابزاری محبوب محسوب می‌شود. همچنین بسیاری از مؤسسات مطرح مانند نشریه‌ی نیویورک تایمز، از تور برای مقاصد خاصی بهره می‌برند.

نسخه‌ی حاضر ویکیپدیا در دارک وب تنها به‌صورت Read-Only ارائه می‌شود تا از تغییر اطلاعات موجود در آن توسط برخی کاربران با قصد سواستفاده، جلوگیری شود. در حال حاضر بنیاد ویکیمدیا (مالک ویکیپدیا)، از نسخه‌ی دارک وب این سایت پشتیبانی نمی‌کند. با این حال مافت علاقه‌ی خود را جهت استفاده‌ی این بنیاد از سرویس وی اعلام کرده است. وی گفت:

من خوشحال می‌شوم اگر ویکیمدیا از این سرویس یا راه‌حل خود برای ارائه‌ی ویکپدیا در دارک‌وب بهره ببرد. وجهه‌ی مهم این موضوع از نظر من، نمایش این طرح بوده است و ابزار متن‌باز EOTK من بدون هزینه، به‌خوبی موفق به اثبات این طرح شد.


توسعه‌ی نسخه‌ی مخصوص ویکیپدیا برای دارک‌وب پیش از این نیز از سوی برخی افراد و نهاد‌های مطرح شده بود؛ اما مافت اولین فردی است که موفق به اجرای آن شده است. وی در توییت خود به این موضوع اشاره کرد که این سرویس را برای اثبات ابزار خود چند روزی فعال نگه خواهد داشت؛ با این حال انتظار می‌رود این متخصص اینترنتی راه‌حل‌های دیگری برای ارائه‌ی بلند‌مدت این دایرة‌المعارف در اختیار کاربران قرار دهد.

منبع: zoomit.ir

روش مشاهده فایل های مخفی شده در گوشی اندروید

مخفی کردن فایل در اندروید

در اندروید سیستم داخلی برای مخفی کردن و نمایش فایل های پنهان وجود ندارد و با مخفی کردن فایل در ویندوز فرق دارد. بهترین کار این است که از یک فایل منجر یا نرم افزار مدیریت فایل مناسب برای این کار روی پلتفرم اندرویدی خود استفاده کنید. اگر صرفا می خواهید عکس و ویدیو ها را در پلتفرم های مختلف اندرویدی پنهان کنید، می توانید مطلبی با عنوان آموزش مخفی کردن تصاویر در گوشی های اندرویدی را بخوانید. در این مطلب انواع گوشی های پرچم دار و روش مخفی کردن عکس در اندروید را معرفی کرده ایم و آموزش داده ایم.

دقت داشته باشید که هر نوع فایل منجری، قادر به پنهان سازی و یا نمایش فایل های پنهان نیست. در مارکت های مختلف نظیر گوگل پلی می توان انواع این فایل منجر ها را تست کنید. اما برای این آموزش من از فایل منجر ES File Explorer برای مخفی کردن فایل در اندروید استفاده کرده ام.

نکته: اگر این فایل منجر بر روی سیستم اندرویدی شما کار نمی کند، ASTRO File Manager نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

برای شروع پنهان کردن فایل در اندروید کافی است این نرم افزار را دانلود و نصب کنید و بعد از اجرای آن به مسیر Menu -> Local -> storage بروید و فولدری که می خواهید محتویات آن را پنهان کنید را پیدا کنید.

مخفی کردن فایل اندروید

در ادامه فولدر یا فایل هایی را که می خواهید آن ها را پنهان کنید انتخاب کنید :

مخفی کردن فایل اندروید

با انجام این کار، روی گزینه سه نقطه ای که ارائه دهنده اپشن های تنظیماتی است و در سمت راست و بالا قرار دارد، کلیک کنید و گزینه hide را انتخاب کنید. این کار کمک می کند که بتوانید به راحتی فایل و فولدرها را مخفی کنید.

مخفی کردن فولدر در اندروید

مشاهده فایل های مخفی در اندروید

برای مشاهده فایل های مخفی شده در اندروید، در رابط کاربری ساده آن، از سمت چپ و بالا، گزینه سه خط افقی را مطابق ان چه در عکس می بینید لمس کنید تا آپشن ها نمایش داده شود:

مخفی کردن فایل اندروید

با زدن این گزینه، به دنبال آپشن Settings باشید که معمولا در سمت راست قرار دارد. ( اولین گزینه در سمت راست با توجه به اسکرین شات زیر )

در بخش تنظیمات، روی منوی Display settings کلیک کنید

Display settings برای مخفی کردن فایل اندروید

در این قسمت می توانید گزینه Show hidden files را تیک بزنید تا فایل های مخفی نمایش داده شوند.

منبع: gooyait.com


آسان ترین روش برای غیرفعال کردن حساب کاربری از موبوگرام و تلگرام

معمولا افراد به دو صورت از تلگرام خدا حافظی می کنند

۱- اکانت تلگرام یا موبوگرام خود را غیرفعال می کنند و از اپلیکیشن LOG OUT می شوند

۲- به طور کامل اکانت تلگرامی خود را حذف می کنند.

تفاوت این دو حالت در این است که در حالت اول، شما بعد از مدتی می توانید مجددا به تلگرام خود وارد شوید، شماره را وارد کنید و کد امنیتی را وارد نموده و به اطلاعات و کانال ها و چت ها و گروه هایی که در آن عضو بوده اید دسترسی پیدا کنید.

اما در حالت دوم، شما اکانت خود را با تمامی محتویات آن حذف می کنید و راهی برای دستیابی مجددا به آن نخواهید داشت به عبارتی دیلیت اکانت موبوگرام یا تلگرم را انجام می دهید.

چگونگی حذف موقت اکانت تلگرام یا موبوگرام

برای اینکه به طور موقت از تلگرام یا موبوگرام خداحافظی کنید کافی است، وارد اکانت خود شوید.

از میان آپشن هایی که معمولا از سمت چپ تلگرام قابل دسترسی هستند، گزینه settings را پیدا کنید و آن را کلیک کنید:

خروج از تلگرام

با کلیک بر گزینه settings آپشن های متعددی نمایش داده می شود که در انتها گزینه Log Out را مشاهده می کنید:

خروج از تلگرام

بدین صورت به طور کامل از تلگرام خارج می شوید. برای دسترسی مجدد به اکانت خود، لازم است که شماره ای که اکانت خود را بر پایه آن ساخته اید، وارد کنید و کد امنیتی دریافتی تان را به تلگرام معرفی کنید تا دوباره به اکانت تان دسترسی پیدا کنید.

منبع: مجله تکنولوژی گویا آیتی

چگونه می توان با ساده ترین روش اکانت فیسبوک را غیر فعال کرد؟

همان طور که می دانید از طریق مرورگر هم می توان به فیس بوک دسترسی داشت و تمام امکانات آن را در اختیار داشت. ( بر خلاف اینستاگرام ) اما برای حذف و دی اکتیو کردن فیس بوک می توانید با مرورگر این کار را انجام دهید یا نحوه حذف اکانت فیس بوک از گوشی را مطالعه کنید.

غیرفعال کردن فیس بوک در ویندوز و مک

برای شروع وارد اکانت فیس بوک خود شوید. برای این کار مستقیما روی لینک https://www.facebook.com کلیک کنید. برای ورود نیاز به ایمیل یا شماره موبایل به همراه پسورد خود دارید:

غیرفعال کردن فیس بوک در ویندوز و مک

بعد از وارد شدن، به سمت راست صفحه و در بالا نگاه کنید تا علامت ▼ را مشاهده کنید. این علامت در کنار علامت ؟ وجود دارد که مبین کمک رسان فیس بوک است.

 غیرفعال کردن فیس بوک در ویندوز و مک

با کلیک بر این مثلث یک سری آپشن ها نمایش داده می شود که Settings نیز در انتهای آن قرار دارد. این گزینه را کلیک کنید:

Settings برای حذف فیس بوک

با ورود به بخش تنظیمات، صفحه ای باز می شود که در سمت چپ آن یک سری آپشن های قابل تنظیم را مشاهده می کنید. از میان آن ها General را پیدا و کلیک کنید:

General و حذف فیس بوک

با ورود به بخش تنظیمات عمومی، چند آپشن نمایش داده می شود که معمولا Manage Account در انتهای آن قرار دارد. روی این گزینه کلیک کنید:

Manage Account و حذف حساب فیس بوک

در صفحه ای که نمایش داده می شود، لینکی وجود دارد با نام Deactivate your account که باید برای غیرفعال سازی اکانت خود روی آن کلیک کنید.

Deactivate your account

در ادامه لازم است که باز پسورد خود را وارد کنید تا فیس بوک از وجود حقیقی شما مطمئن شود:

حذف فیس بوک

بعد از وارد کردن پسورد باید Continue را بزنید تا عملیات ادامه پیدا کند:

Continue و ادامه روند حذف فیس بوک در کامپیوتر

در ادامه فیس بوک از شما علت ترک صفحه فیس بوک را خواهد پرسید و شما حداقل یک گزینه را می بایست انتخاب کنید:

علت حذف فیس بوک

اگر به دلیل انتخاب برخی از این آپشن ها یک منوی پاپ آپ باز شود، کافی است Close را بزنید:

Close

در مرحله بعدی، قبل از انتهای غیرفعال سازی فیس بوک از شما خواسته می شود که اخرین امکانات مورد نیازتان را انتخاب کنید:

امکانات فیس بوک بعد از حذف اکانت

در باره این بخش در بالا توضیح داده شده ( در قسمت حذف فیس بوک در موبایل ).

در نهایت روی دکمه آبی رنگ دی اکتیو کلیک کنید تا اکانت شما غیرفعال شود.

Deactivate Now

بعد از این که روی این گزینه کلیک کردید، دوباره از شما سوال پرسیده می شود و باید Deactivate Now را بزنید.

با انجام این کار، اطلاعاتی که اشتراک گذاشته اید کماکان نمایش داده می شود و می توانید به راحتی با بازگشت به فیس بوک، دوباره اکانت خود را احیا کنید.

منبع: مجله تکنولوژی گویا آیتی

چگونه می توان با ساده ترین روش اکانت فیسبوک را غیر فعال کرد؟

همان طور که می دانید از طریق مرورگر هم می توان به فیس بوک دسترسی داشت و تمام امکانات آن را در اختیار داشت. ( بر خلاف اینستاگرام ) اما برای حذف و دی اکتیو کردن فیس بوک می توانید با مرورگر این کار را انجام دهید یا نحوه حذف اکانت فیس بوک از گوشی را مطالعه کنید.

غیرفعال کردن فیس بوک در ویندوز و مک

برای شروع وارد اکانت فیس بوک خود شوید. برای این کار مستقیما روی لینک https://www.facebook.com کلیک کنید. برای ورود نیاز به ایمیل یا شماره موبایل به همراه پسورد خود دارید:

غیرفعال کردن فیس بوک در ویندوز و مک

بعد از وارد شدن، به سمت راست صفحه و در بالا نگاه کنید تا علامت ▼ را مشاهده کنید. این علامت در کنار علامت ؟ وجود دارد که مبین کمک رسان فیس بوک است.

 غیرفعال کردن فیس بوک در ویندوز و مک

با کلیک بر این مثلث یک سری آپشن ها نمایش داده می شود که Settings نیز در انتهای آن قرار دارد. این گزینه را کلیک کنید:

Settings برای حذف فیس بوک

با ورود به بخش تنظیمات، صفحه ای باز می شود که در سمت چپ آن یک سری آپشن های قابل تنظیم را مشاهده می کنید. از میان آن ها General را پیدا و کلیک کنید:

General و حذف فیس بوک

با ورود به بخش تنظیمات عمومی، چند آپشن نمایش داده می شود که معمولا Manage Account در انتهای آن قرار دارد. روی این گزینه کلیک کنید:

Manage Account و حذف حساب فیس بوک

در صفحه ای که نمایش داده می شود، لینکی وجود دارد با نام Deactivate your account که باید برای غیرفعال سازی اکانت خود روی آن کلیک کنید.

Deactivate your account

در ادامه لازم است که باز پسورد خود را وارد کنید تا فیس بوک از وجود حقیقی شما مطمئن شود:

حذف فیس بوک

بعد از وارد کردن پسورد باید Continue را بزنید تا عملیات ادامه پیدا کند:

Continue و ادامه روند حذف فیس بوک در کامپیوتر

در ادامه فیس بوک از شما علت ترک صفحه فیس بوک را خواهد پرسید و شما حداقل یک گزینه را می بایست انتخاب کنید:

علت حذف فیس بوک

اگر به دلیل انتخاب برخی از این آپشن ها یک منوی پاپ آپ باز شود، کافی است Close را بزنید:

Close

در مرحله بعدی، قبل از انتهای غیرفعال سازی فیس بوک از شما خواسته می شود که اخرین امکانات مورد نیازتان را انتخاب کنید:

امکانات فیس بوک بعد از حذف اکانت

در باره این بخش در بالا توضیح داده شده ( در قسمت حذف فیس بوک در موبایل ).

در نهایت روی دکمه آبی رنگ دی اکتیو کلیک کنید تا اکانت شما غیرفعال شود.

Deactivate Now

بعد از این که روی این گزینه کلیک کردید، دوباره از شما سوال پرسیده می شود و باید Deactivate Now را بزنید.

با انجام این کار، اطلاعاتی که اشتراک گذاشته اید کماکان نمایش داده می شود و می توانید به راحتی با بازگشت به فیس بوک، دوباره اکانت خود را احیا کنید.

منبع: مجله تکنولوژی گویا آیتی

بهترین روش دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندروید و ios

برای اینکه از طریق گوشی و تبلت های اندرویدی خود بتوانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید، توصیه می کنیم که این چند اپلیکیشن را تست کنید. چرا که روش دانلود از یوتیوب با سایت برای گوشی کارامد نیست.

برای نصب این اپلیکیشن ها چند راه دارید.

اول اینکه در مارکت های داخلی یا گوگل پلی، نام این اپلیکیشن ها را سرچ کنید و بعد در صورت وجود آن ها را دانلود کنید.

دوم اینکه اگر در مارکت ها امکان دانلود وجود نداشت، از طریق لینکی که برای معرفی هر اپلیکیشن ارائه می شود، وارد سایت اصلی شده و اپلیکیشن را دانلود کنید. در چنین حالتی برای نصب اپلیکیشن باید از قبل وارد بخش Settings > Security شده و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

Unknown sources

اپلیکیشن اندرویدی Videoder برای دانلود فیلم از یوتیوب

این ابزار اندرویدی نه تنها به شما کمک می کند که فیلم های یوتیوب را دانلود کنید بلکه اجازه می دهد از سرویس دهنده های دیگری مثل Facebook و Instagram فیلم دانلود کنید.

Videoder در حقیقت اجازه می دهد در فرمت ها و کیفیت های مختلف و متناسب با نظر خود، فیلم را دانلود کنید.

برای دانلود فیلم از طریق این اپلیکیشن دو راه دارید.

راه اول:

ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید و ان را اجرا کنید

لینک فیلم مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید

با این کار برنامه عملیات پردازشی را انجام داده و آپشن های خود نظیر فرمت ها و کیفیت های مختلف را ارائه می کند تا بتوانید از طریق آن مورد دلخواه خود را دیده و انتخاب کرده و دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی videoder

راه دوم

کافی است فیلمی را که درحال دیدن آن هستید، با گزینه به اشتراک گذاری، به این برنامه ارسال کنید و به اشتراک گذارید. بلافاصله با انجام این کار، یک پنجره پاپ آپ باز می شود و امکان دانلود برای تان فراهم می شود.

اپلیکیشن اندرویدی TubeMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

TubeMate اپلیکیشنی عالی برای اندروید است که به شما کمک می کند با ساده ترین حالت ممکن، فیلم های خود را از یوتیوب یا هر سرویس دهنده دیگر دانلود کنید.

این اپلیکیشن دارای یک بروزر داخلی است که اجازه می دهد فیلم ها را در سرویس دهنده های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

از امکانات این اپلیکیشن امکان دانلود فیلم از سایت های مختلف، مثل یوتیوب، در فرمت ها و کیفیت های مختلف است. البته شما می توانید از فیلم های مورد نظر فقط صدا نیز دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی TubeMate

در این اپلیکیشن نیز دو راه برای دانلود فیلم ها وجود دارد.

راه اول:

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و از طریق بروزر داخلی اپلیکیشن، وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم های آن را دانلود کنید.

فیلم مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید.

اپلیکیشن در این مرحله فرمت ها و کیفیت های مختلف را به شما ارائه می کند و شما می توانید به راحتی روی لینک دانلود کلیک کنید.

راه دوم:

در این روش شما می توانید از طریق اپلیکیشن یوتیوب، به سادگی، فیلم مورد نظر را با این نرم افزار اندرویدی به اشتراک بگذارید و سریع لینک دانلود را مشاهده کنید.

فیلم ها بعد از دانلود روی مموری گوشی شما به صورت اتوماتیک ذخیره می شود و می توانید با نرم افزار فایل منجر ویدیو ها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن اندرویدی KeepVid برای دانلود فیلم از یوتیوب

KeepVid یکی از بهترین دانلود کننده های فیلم ها یوتیوب است که در مقایسه با سایر اپلیکیشن هایی که در این زمینه معرفی می شود، سرعت بیشتری در دانلود فیلم ها دارد. از طرفی KeepVid مختص یوتیوب نیست و می توانید از آن برای دانلود فیلم از ۲۷ سایت اشتراک گذاری فیلم استفاده کنید.

این برنامه دارای یک پلیر داخلی است که امکان پخش صدا و تصویر را فراهم می کند. رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی KeepVid بسیار ساده است.

از ویژگی های برتر این اپلیکیشن این است که می توانید فیلم ها را در کیفیت های مختلف از HD گرفته تا ۴K دانلود کنید.

از طرفی اگر می خواهید فقط صدای فیلم های یوتیوب را دانلود کنید از این نرم افزار استفاده کنید و در قالب MP3 فایل مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب با KeepVid

برای استفاده از این نرم افزار به شیوه زیر عمل کنید

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و فیلم مورد نظر خود را به کمک جستجو پیدا کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید و کیفیت ها و فرمت های تصویری لازم را انتخاب کنید

منتظر شوید تا فیلم شما دانلود شود.

این اپلیکیشن، از جمله اپ های رایگان اندرویدی برای دانلود فیلم از یوتیوب است که می توانید از آن برای دانلود صدا و فیلم استفاده کنید. هیچ گونه نرم افزار مخرب یا پرداخت درون برنامه ای برای آن لحاظ نشده است اما معمولا روی ان تبلیغاتی ارائه می شود که اگر این تبلیغات برای شما آزار دهنده است می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید و از شر تبلیغات خلاص شوید.

اپلیکیشن اندرویدی Snaptube برای دانلود فیلم از یوتیوب

Snaptub برنامه عالی دیگری برای اندرویدی هاست تا بتوانند فیلم های خود را از انواع سرویس دهنده ها دانلود کنند. وقتی نرم افزار را نصب می کنید بعد از اجرا انواع سرویس دهنده ها را در آن مشاهده می کنید.

از نظر رابط کاربری ساده و سرعت عالی دانلود فیلم ها، این اپلیکیشن شهرت پیدا کرده است.

Snaptub

Snaptub ارائه دهنده انواع فرمت ها و کیفیت های دانلودی است. فیلم هایی که توسط این سامانه دانلود می شود، روی حافظه گوشی به طور اتوماتیک ذخیره می شود.

برای استفاده از Snaptub برای دانلود فیلم از یوتیوب به قرار زیر عمل کنید

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید.

از میان آپشن هایی که مشاهده می کنید یوتیوب را انتخاب کنید و به دنبال فیلمی که می خواهید ذخیره کنید بگردید.

وقتی فیلم را مشاهده کردید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آپشن های پیشنهادی برای فرمت و کیفیت را مشاهده کنید.

روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا در فرمت و کیفیت مورد نظرتان عملیات دانلود صورت گیرد.

دقت کنید، که این اپلیکیشن رایگان بوده و می توانید از طریق سایت این اپلیکیشن آن را دانلود کنید. هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای آن در نظر گرفته نشده است اما معمولا دارای تبلیغاتی است که باید آن را تحمل کنید.

اپلیکیشن اندرویدی InsTube برای دانلود فیلم از یوتیوب

InsTube هم اپلیکیشن اندرویدی دیگری است که معمولا به سرعت فیلم ها را از یوتیوب و سرویس دهنده های دیگر دانلود می کند. در InsTube همچون سایر اپلیکیشن ها امکان این وجود دارد که فرمت ها و کیفیت های مختلف را مشخص کنید ودانلود را انجام دهید.

برای استفاده از این نرم افزار به قرار زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم را از آن دانلود کنید. مثلا وارد یوتیوب شوید.

فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا انواع فرمت ها و کیفیت ها نمایش داده شود.

دانلود اپلیکیشن برای دانلود فیلم یوتیوب InsTube

فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی دکمه fast download کلیک کنید تا عملیات دانلود شروع شود.

نکته: این برنامه نیز دارای تبلیغات است که هیچ روشی برای خلاص شدن از تبلیغات آن وجود ندارد.

اپلیکیشن اندرویدی VidMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

VidMate یک اپلیکیشن بیاد ماندنی برای دانلود فیلم است که انگار مخصوصا برای یوتیوب آن را ساخته اند. در صفحه ابتدایی از این اپلیکیشن دسته بندی های موضوعی در یوتیوب به طور کامل قابل مشاهده است که می توانید برای پیدا کردن بهتر و ساده تر و سریع تر فیلم ها از این طبقه بندی ها استفاده کنید.

نرم افزار VidMate دارای یک پلیر داخلی است که می توانید قبل از اینکه فیلم را دانلود کنید، آن را پلی کنید و به صورت صوتی یا تصویری فیلم را مشاهده کنید. در نهایت می توانید با سرعت مناسب فیلم را دانلود کنید.

دانلود VidMate برای دانلود فیلم یوتیوب

برای کار کردن با این اپلیکیشن:

ابتدا آن را اجرا کنید و وارد نسخه موبایلی سایت یوتیوب شوید.

از آن جا فیلم مورد نظر را جستجو کنید و بعد برای آمادگی برای دانلود، کیفیت و فرمت مورد نظر خود را انتخاب و بعد روی دکمه Download کلیک کنید.

اپلیکیشن اندرویدی YT3 Downloader برای دانلود فیلم از یوتیوب

YT3 Downloader اپلیکیشنی ساده است که به شما اجازه می دهد فیلم های یوتیوب را در قالب های MP4 و MP3 دانلود کنید. در همان صفحه نیز می توانید فیلم ها را مشاهده کنید و بعد تصمیم به دانلود بگیرید.

معمولا سرعت دانلود در این اپ بالاست و می توانید با کیفیت خوب فیلم ها را دانلود کنید.

دانلودر برای فیلم های یوتیوب YT3 Youtube Downloader

برای دانلود کردن فیلم از طریق این اپلیکیشن، ابتدا اپلیکیشن را نصب و آن را اجرا کنید. فیلمی را که می خواهید دانلود کنید، در این اپلیکیشن جستجو کنید. وقتی که فیلم را یافتید، روی یکی از دو گزینه MP3 یا MP4 کلیک کنید. بدین صورت عملیات دانلود با سرعت مناسب از سر گرفته می شود و فیلم روی حافظه گوشی تان ذخیره می شود.

بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در iOS

برای اینکه بخواهید فیلم های خود را در iOS از یوتیوب دانلود کنید، نسبت به اندروید امکان انتخاب محدود تری دارید. به هر حال من ۲ مورد از بهترین اپلیکیشن های ای او اس را به شما معرفی می کنم

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

McTube اپلیکیشنی است که اگر چند فیلم با آن دانلود کنید واقعا نمی توانید از ان جدا شوید. رابط کاربری ساده، امکان دانلود فیلم در کیفیت ها و فرمت های متفاوت و سرعت مناسب برای دانلود از جمله ویژگی های آن است.

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

همچنین این اپلیکیشن دارای یک جستجو گر پیشرفته برای سرچ کردن در میان شمار زیادی از فیلم هایی است که ممکن است شما دوست داشته باشید آن ها را دانلود کنید

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای MyVid Video Downloader

MyVid Video Downloader هم اپلیکیشن دیگری از IOS است که به شما کمک می کند، در تنوع کیفیت و فرمت فیلم های یوتیوب را دانلود کنید.

 MyVid Video Downloader

معمولا دارندگان این اپلیکیشن بدون محدودیت می توانند از آن در آیفون و آیپد خود استفاده کنند. دو ویژگی مهم این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- امکان اشتراک گذاری فیلم در سایر نرم افزارها

۲- امکان پشتیبانی از پسورد برای مدیریت و امنیت بهتر

منبع: gooyait.com

بهترین روش دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندروید و ios

برای اینکه از طریق گوشی و تبلت های اندرویدی خود بتوانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید، توصیه می کنیم که این چند اپلیکیشن را تست کنید. چرا که روش دانلود از یوتیوب با سایت برای گوشی کارامد نیست.

برای نصب این اپلیکیشن ها چند راه دارید.

اول اینکه در مارکت های داخلی یا گوگل پلی، نام این اپلیکیشن ها را سرچ کنید و بعد در صورت وجود آن ها را دانلود کنید.

دوم اینکه اگر در مارکت ها امکان دانلود وجود نداشت، از طریق لینکی که برای معرفی هر اپلیکیشن ارائه می شود، وارد سایت اصلی شده و اپلیکیشن را دانلود کنید. در چنین حالتی برای نصب اپلیکیشن باید از قبل وارد بخش Settings > Security شده و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

Unknown sources

اپلیکیشن اندرویدی Videoder برای دانلود فیلم از یوتیوب

این ابزار اندرویدی نه تنها به شما کمک می کند که فیلم های یوتیوب را دانلود کنید بلکه اجازه می دهد از سرویس دهنده های دیگری مثل Facebook و Instagram فیلم دانلود کنید.

Videoder در حقیقت اجازه می دهد در فرمت ها و کیفیت های مختلف و متناسب با نظر خود، فیلم را دانلود کنید.

برای دانلود فیلم از طریق این اپلیکیشن دو راه دارید.

راه اول:

ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید و ان را اجرا کنید

لینک فیلم مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید

با این کار برنامه عملیات پردازشی را انجام داده و آپشن های خود نظیر فرمت ها و کیفیت های مختلف را ارائه می کند تا بتوانید از طریق آن مورد دلخواه خود را دیده و انتخاب کرده و دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی videoder

راه دوم

کافی است فیلمی را که درحال دیدن آن هستید، با گزینه به اشتراک گذاری، به این برنامه ارسال کنید و به اشتراک گذارید. بلافاصله با انجام این کار، یک پنجره پاپ آپ باز می شود و امکان دانلود برای تان فراهم می شود.

اپلیکیشن اندرویدی TubeMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

TubeMate اپلیکیشنی عالی برای اندروید است که به شما کمک می کند با ساده ترین حالت ممکن، فیلم های خود را از یوتیوب یا هر سرویس دهنده دیگر دانلود کنید.

این اپلیکیشن دارای یک بروزر داخلی است که اجازه می دهد فیلم ها را در سرویس دهنده های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

از امکانات این اپلیکیشن امکان دانلود فیلم از سایت های مختلف، مثل یوتیوب، در فرمت ها و کیفیت های مختلف است. البته شما می توانید از فیلم های مورد نظر فقط صدا نیز دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی TubeMate

در این اپلیکیشن نیز دو راه برای دانلود فیلم ها وجود دارد.

راه اول:

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و از طریق بروزر داخلی اپلیکیشن، وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم های آن را دانلود کنید.

فیلم مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید.

اپلیکیشن در این مرحله فرمت ها و کیفیت های مختلف را به شما ارائه می کند و شما می توانید به راحتی روی لینک دانلود کلیک کنید.

راه دوم:

در این روش شما می توانید از طریق اپلیکیشن یوتیوب، به سادگی، فیلم مورد نظر را با این نرم افزار اندرویدی به اشتراک بگذارید و سریع لینک دانلود را مشاهده کنید.

فیلم ها بعد از دانلود روی مموری گوشی شما به صورت اتوماتیک ذخیره می شود و می توانید با نرم افزار فایل منجر ویدیو ها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن اندرویدی KeepVid برای دانلود فیلم از یوتیوب

KeepVid یکی از بهترین دانلود کننده های فیلم ها یوتیوب است که در مقایسه با سایر اپلیکیشن هایی که در این زمینه معرفی می شود، سرعت بیشتری در دانلود فیلم ها دارد. از طرفی KeepVid مختص یوتیوب نیست و می توانید از آن برای دانلود فیلم از ۲۷ سایت اشتراک گذاری فیلم استفاده کنید.

این برنامه دارای یک پلیر داخلی است که امکان پخش صدا و تصویر را فراهم می کند. رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی KeepVid بسیار ساده است.

از ویژگی های برتر این اپلیکیشن این است که می توانید فیلم ها را در کیفیت های مختلف از HD گرفته تا ۴K دانلود کنید.

از طرفی اگر می خواهید فقط صدای فیلم های یوتیوب را دانلود کنید از این نرم افزار استفاده کنید و در قالب MP3 فایل مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب با KeepVid

برای استفاده از این نرم افزار به شیوه زیر عمل کنید

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و فیلم مورد نظر خود را به کمک جستجو پیدا کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید و کیفیت ها و فرمت های تصویری لازم را انتخاب کنید

منتظر شوید تا فیلم شما دانلود شود.

این اپلیکیشن، از جمله اپ های رایگان اندرویدی برای دانلود فیلم از یوتیوب است که می توانید از آن برای دانلود صدا و فیلم استفاده کنید. هیچ گونه نرم افزار مخرب یا پرداخت درون برنامه ای برای آن لحاظ نشده است اما معمولا روی ان تبلیغاتی ارائه می شود که اگر این تبلیغات برای شما آزار دهنده است می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید و از شر تبلیغات خلاص شوید.

اپلیکیشن اندرویدی Snaptube برای دانلود فیلم از یوتیوب

Snaptub برنامه عالی دیگری برای اندرویدی هاست تا بتوانند فیلم های خود را از انواع سرویس دهنده ها دانلود کنند. وقتی نرم افزار را نصب می کنید بعد از اجرا انواع سرویس دهنده ها را در آن مشاهده می کنید.

از نظر رابط کاربری ساده و سرعت عالی دانلود فیلم ها، این اپلیکیشن شهرت پیدا کرده است.

Snaptub

Snaptub ارائه دهنده انواع فرمت ها و کیفیت های دانلودی است. فیلم هایی که توسط این سامانه دانلود می شود، روی حافظه گوشی به طور اتوماتیک ذخیره می شود.

برای استفاده از Snaptub برای دانلود فیلم از یوتیوب به قرار زیر عمل کنید

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید.

از میان آپشن هایی که مشاهده می کنید یوتیوب را انتخاب کنید و به دنبال فیلمی که می خواهید ذخیره کنید بگردید.

وقتی فیلم را مشاهده کردید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آپشن های پیشنهادی برای فرمت و کیفیت را مشاهده کنید.

روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا در فرمت و کیفیت مورد نظرتان عملیات دانلود صورت گیرد.

دقت کنید، که این اپلیکیشن رایگان بوده و می توانید از طریق سایت این اپلیکیشن آن را دانلود کنید. هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای آن در نظر گرفته نشده است اما معمولا دارای تبلیغاتی است که باید آن را تحمل کنید.

اپلیکیشن اندرویدی InsTube برای دانلود فیلم از یوتیوب

InsTube هم اپلیکیشن اندرویدی دیگری است که معمولا به سرعت فیلم ها را از یوتیوب و سرویس دهنده های دیگر دانلود می کند. در InsTube همچون سایر اپلیکیشن ها امکان این وجود دارد که فرمت ها و کیفیت های مختلف را مشخص کنید ودانلود را انجام دهید.

برای استفاده از این نرم افزار به قرار زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم را از آن دانلود کنید. مثلا وارد یوتیوب شوید.

فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا انواع فرمت ها و کیفیت ها نمایش داده شود.

دانلود اپلیکیشن برای دانلود فیلم یوتیوب InsTube

فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی دکمه fast download کلیک کنید تا عملیات دانلود شروع شود.

نکته: این برنامه نیز دارای تبلیغات است که هیچ روشی برای خلاص شدن از تبلیغات آن وجود ندارد.

اپلیکیشن اندرویدی VidMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

VidMate یک اپلیکیشن بیاد ماندنی برای دانلود فیلم است که انگار مخصوصا برای یوتیوب آن را ساخته اند. در صفحه ابتدایی از این اپلیکیشن دسته بندی های موضوعی در یوتیوب به طور کامل قابل مشاهده است که می توانید برای پیدا کردن بهتر و ساده تر و سریع تر فیلم ها از این طبقه بندی ها استفاده کنید.

نرم افزار VidMate دارای یک پلیر داخلی است که می توانید قبل از اینکه فیلم را دانلود کنید، آن را پلی کنید و به صورت صوتی یا تصویری فیلم را مشاهده کنید. در نهایت می توانید با سرعت مناسب فیلم را دانلود کنید.

دانلود VidMate برای دانلود فیلم یوتیوب

برای کار کردن با این اپلیکیشن:

ابتدا آن را اجرا کنید و وارد نسخه موبایلی سایت یوتیوب شوید.

از آن جا فیلم مورد نظر را جستجو کنید و بعد برای آمادگی برای دانلود، کیفیت و فرمت مورد نظر خود را انتخاب و بعد روی دکمه Download کلیک کنید.

اپلیکیشن اندرویدی YT3 Downloader برای دانلود فیلم از یوتیوب

YT3 Downloader اپلیکیشنی ساده است که به شما اجازه می دهد فیلم های یوتیوب را در قالب های MP4 و MP3 دانلود کنید. در همان صفحه نیز می توانید فیلم ها را مشاهده کنید و بعد تصمیم به دانلود بگیرید.

معمولا سرعت دانلود در این اپ بالاست و می توانید با کیفیت خوب فیلم ها را دانلود کنید.

دانلودر برای فیلم های یوتیوب YT3 Youtube Downloader

برای دانلود کردن فیلم از طریق این اپلیکیشن، ابتدا اپلیکیشن را نصب و آن را اجرا کنید. فیلمی را که می خواهید دانلود کنید، در این اپلیکیشن جستجو کنید. وقتی که فیلم را یافتید، روی یکی از دو گزینه MP3 یا MP4 کلیک کنید. بدین صورت عملیات دانلود با سرعت مناسب از سر گرفته می شود و فیلم روی حافظه گوشی تان ذخیره می شود.

بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در iOS

برای اینکه بخواهید فیلم های خود را در iOS از یوتیوب دانلود کنید، نسبت به اندروید امکان انتخاب محدود تری دارید. به هر حال من ۲ مورد از بهترین اپلیکیشن های ای او اس را به شما معرفی می کنم

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

McTube اپلیکیشنی است که اگر چند فیلم با آن دانلود کنید واقعا نمی توانید از ان جدا شوید. رابط کاربری ساده، امکان دانلود فیلم در کیفیت ها و فرمت های متفاوت و سرعت مناسب برای دانلود از جمله ویژگی های آن است.

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

همچنین این اپلیکیشن دارای یک جستجو گر پیشرفته برای سرچ کردن در میان شمار زیادی از فیلم هایی است که ممکن است شما دوست داشته باشید آن ها را دانلود کنید

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای MyVid Video Downloader

MyVid Video Downloader هم اپلیکیشن دیگری از IOS است که به شما کمک می کند، در تنوع کیفیت و فرمت فیلم های یوتیوب را دانلود کنید.

 MyVid Video Downloader

معمولا دارندگان این اپلیکیشن بدون محدودیت می توانند از آن در آیفون و آیپد خود استفاده کنند. دو ویژگی مهم این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- امکان اشتراک گذاری فیلم در سایر نرم افزارها

۲- امکان پشتیبانی از پسورد برای مدیریت و امنیت بهتر

منبع: gooyait.com

بهترین روش دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندروید و ios

برای اینکه از طریق گوشی و تبلت های اندرویدی خود بتوانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید، توصیه می کنیم که این چند اپلیکیشن را تست کنید. چرا که روش دانلود از یوتیوب با سایت برای گوشی کارامد نیست.

برای نصب این اپلیکیشن ها چند راه دارید.

اول اینکه در مارکت های داخلی یا گوگل پلی، نام این اپلیکیشن ها را سرچ کنید و بعد در صورت وجود آن ها را دانلود کنید.

دوم اینکه اگر در مارکت ها امکان دانلود وجود نداشت، از طریق لینکی که برای معرفی هر اپلیکیشن ارائه می شود، وارد سایت اصلی شده و اپلیکیشن را دانلود کنید. در چنین حالتی برای نصب اپلیکیشن باید از قبل وارد بخش Settings > Security شده و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

Unknown sources

اپلیکیشن اندرویدی Videoder برای دانلود فیلم از یوتیوب

این ابزار اندرویدی نه تنها به شما کمک می کند که فیلم های یوتیوب را دانلود کنید بلکه اجازه می دهد از سرویس دهنده های دیگری مثل Facebook و Instagram فیلم دانلود کنید.

Videoder در حقیقت اجازه می دهد در فرمت ها و کیفیت های مختلف و متناسب با نظر خود، فیلم را دانلود کنید.

برای دانلود فیلم از طریق این اپلیکیشن دو راه دارید.

راه اول:

ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید و ان را اجرا کنید

لینک فیلم مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید

با این کار برنامه عملیات پردازشی را انجام داده و آپشن های خود نظیر فرمت ها و کیفیت های مختلف را ارائه می کند تا بتوانید از طریق آن مورد دلخواه خود را دیده و انتخاب کرده و دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی videoder

راه دوم

کافی است فیلمی را که درحال دیدن آن هستید، با گزینه به اشتراک گذاری، به این برنامه ارسال کنید و به اشتراک گذارید. بلافاصله با انجام این کار، یک پنجره پاپ آپ باز می شود و امکان دانلود برای تان فراهم می شود.

اپلیکیشن اندرویدی TubeMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

TubeMate اپلیکیشنی عالی برای اندروید است که به شما کمک می کند با ساده ترین حالت ممکن، فیلم های خود را از یوتیوب یا هر سرویس دهنده دیگر دانلود کنید.

این اپلیکیشن دارای یک بروزر داخلی است که اجازه می دهد فیلم ها را در سرویس دهنده های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

از امکانات این اپلیکیشن امکان دانلود فیلم از سایت های مختلف، مثل یوتیوب، در فرمت ها و کیفیت های مختلف است. البته شما می توانید از فیلم های مورد نظر فقط صدا نیز دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی TubeMate

در این اپلیکیشن نیز دو راه برای دانلود فیلم ها وجود دارد.

راه اول:

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و از طریق بروزر داخلی اپلیکیشن، وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم های آن را دانلود کنید.

فیلم مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید.

اپلیکیشن در این مرحله فرمت ها و کیفیت های مختلف را به شما ارائه می کند و شما می توانید به راحتی روی لینک دانلود کلیک کنید.

راه دوم:

در این روش شما می توانید از طریق اپلیکیشن یوتیوب، به سادگی، فیلم مورد نظر را با این نرم افزار اندرویدی به اشتراک بگذارید و سریع لینک دانلود را مشاهده کنید.

فیلم ها بعد از دانلود روی مموری گوشی شما به صورت اتوماتیک ذخیره می شود و می توانید با نرم افزار فایل منجر ویدیو ها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن اندرویدی KeepVid برای دانلود فیلم از یوتیوب

KeepVid یکی از بهترین دانلود کننده های فیلم ها یوتیوب است که در مقایسه با سایر اپلیکیشن هایی که در این زمینه معرفی می شود، سرعت بیشتری در دانلود فیلم ها دارد. از طرفی KeepVid مختص یوتیوب نیست و می توانید از آن برای دانلود فیلم از ۲۷ سایت اشتراک گذاری فیلم استفاده کنید.

این برنامه دارای یک پلیر داخلی است که امکان پخش صدا و تصویر را فراهم می کند. رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی KeepVid بسیار ساده است.

از ویژگی های برتر این اپلیکیشن این است که می توانید فیلم ها را در کیفیت های مختلف از HD گرفته تا ۴K دانلود کنید.

از طرفی اگر می خواهید فقط صدای فیلم های یوتیوب را دانلود کنید از این نرم افزار استفاده کنید و در قالب MP3 فایل مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب با KeepVid

برای استفاده از این نرم افزار به شیوه زیر عمل کنید

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و فیلم مورد نظر خود را به کمک جستجو پیدا کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید و کیفیت ها و فرمت های تصویری لازم را انتخاب کنید

منتظر شوید تا فیلم شما دانلود شود.

این اپلیکیشن، از جمله اپ های رایگان اندرویدی برای دانلود فیلم از یوتیوب است که می توانید از آن برای دانلود صدا و فیلم استفاده کنید. هیچ گونه نرم افزار مخرب یا پرداخت درون برنامه ای برای آن لحاظ نشده است اما معمولا روی ان تبلیغاتی ارائه می شود که اگر این تبلیغات برای شما آزار دهنده است می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید و از شر تبلیغات خلاص شوید.

اپلیکیشن اندرویدی Snaptube برای دانلود فیلم از یوتیوب

Snaptub برنامه عالی دیگری برای اندرویدی هاست تا بتوانند فیلم های خود را از انواع سرویس دهنده ها دانلود کنند. وقتی نرم افزار را نصب می کنید بعد از اجرا انواع سرویس دهنده ها را در آن مشاهده می کنید.

از نظر رابط کاربری ساده و سرعت عالی دانلود فیلم ها، این اپلیکیشن شهرت پیدا کرده است.

Snaptub

Snaptub ارائه دهنده انواع فرمت ها و کیفیت های دانلودی است. فیلم هایی که توسط این سامانه دانلود می شود، روی حافظه گوشی به طور اتوماتیک ذخیره می شود.

برای استفاده از Snaptub برای دانلود فیلم از یوتیوب به قرار زیر عمل کنید

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید.

از میان آپشن هایی که مشاهده می کنید یوتیوب را انتخاب کنید و به دنبال فیلمی که می خواهید ذخیره کنید بگردید.

وقتی فیلم را مشاهده کردید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آپشن های پیشنهادی برای فرمت و کیفیت را مشاهده کنید.

روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا در فرمت و کیفیت مورد نظرتان عملیات دانلود صورت گیرد.

دقت کنید، که این اپلیکیشن رایگان بوده و می توانید از طریق سایت این اپلیکیشن آن را دانلود کنید. هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای آن در نظر گرفته نشده است اما معمولا دارای تبلیغاتی است که باید آن را تحمل کنید.

اپلیکیشن اندرویدی InsTube برای دانلود فیلم از یوتیوب

InsTube هم اپلیکیشن اندرویدی دیگری است که معمولا به سرعت فیلم ها را از یوتیوب و سرویس دهنده های دیگر دانلود می کند. در InsTube همچون سایر اپلیکیشن ها امکان این وجود دارد که فرمت ها و کیفیت های مختلف را مشخص کنید ودانلود را انجام دهید.

برای استفاده از این نرم افزار به قرار زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم را از آن دانلود کنید. مثلا وارد یوتیوب شوید.

فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا انواع فرمت ها و کیفیت ها نمایش داده شود.

دانلود اپلیکیشن برای دانلود فیلم یوتیوب InsTube

فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی دکمه fast download کلیک کنید تا عملیات دانلود شروع شود.

نکته: این برنامه نیز دارای تبلیغات است که هیچ روشی برای خلاص شدن از تبلیغات آن وجود ندارد.

اپلیکیشن اندرویدی VidMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

VidMate یک اپلیکیشن بیاد ماندنی برای دانلود فیلم است که انگار مخصوصا برای یوتیوب آن را ساخته اند. در صفحه ابتدایی از این اپلیکیشن دسته بندی های موضوعی در یوتیوب به طور کامل قابل مشاهده است که می توانید برای پیدا کردن بهتر و ساده تر و سریع تر فیلم ها از این طبقه بندی ها استفاده کنید.

نرم افزار VidMate دارای یک پلیر داخلی است که می توانید قبل از اینکه فیلم را دانلود کنید، آن را پلی کنید و به صورت صوتی یا تصویری فیلم را مشاهده کنید. در نهایت می توانید با سرعت مناسب فیلم را دانلود کنید.

دانلود VidMate برای دانلود فیلم یوتیوب

برای کار کردن با این اپلیکیشن:

ابتدا آن را اجرا کنید و وارد نسخه موبایلی سایت یوتیوب شوید.

از آن جا فیلم مورد نظر را جستجو کنید و بعد برای آمادگی برای دانلود، کیفیت و فرمت مورد نظر خود را انتخاب و بعد روی دکمه Download کلیک کنید.

اپلیکیشن اندرویدی YT3 Downloader برای دانلود فیلم از یوتیوب

YT3 Downloader اپلیکیشنی ساده است که به شما اجازه می دهد فیلم های یوتیوب را در قالب های MP4 و MP3 دانلود کنید. در همان صفحه نیز می توانید فیلم ها را مشاهده کنید و بعد تصمیم به دانلود بگیرید.

معمولا سرعت دانلود در این اپ بالاست و می توانید با کیفیت خوب فیلم ها را دانلود کنید.

دانلودر برای فیلم های یوتیوب YT3 Youtube Downloader

برای دانلود کردن فیلم از طریق این اپلیکیشن، ابتدا اپلیکیشن را نصب و آن را اجرا کنید. فیلمی را که می خواهید دانلود کنید، در این اپلیکیشن جستجو کنید. وقتی که فیلم را یافتید، روی یکی از دو گزینه MP3 یا MP4 کلیک کنید. بدین صورت عملیات دانلود با سرعت مناسب از سر گرفته می شود و فیلم روی حافظه گوشی تان ذخیره می شود.

بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در iOS

برای اینکه بخواهید فیلم های خود را در iOS از یوتیوب دانلود کنید، نسبت به اندروید امکان انتخاب محدود تری دارید. به هر حال من ۲ مورد از بهترین اپلیکیشن های ای او اس را به شما معرفی می کنم

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

McTube اپلیکیشنی است که اگر چند فیلم با آن دانلود کنید واقعا نمی توانید از ان جدا شوید. رابط کاربری ساده، امکان دانلود فیلم در کیفیت ها و فرمت های متفاوت و سرعت مناسب برای دانلود از جمله ویژگی های آن است.

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

همچنین این اپلیکیشن دارای یک جستجو گر پیشرفته برای سرچ کردن در میان شمار زیادی از فیلم هایی است که ممکن است شما دوست داشته باشید آن ها را دانلود کنید

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای MyVid Video Downloader

MyVid Video Downloader هم اپلیکیشن دیگری از IOS است که به شما کمک می کند، در تنوع کیفیت و فرمت فیلم های یوتیوب را دانلود کنید.

 MyVid Video Downloader

معمولا دارندگان این اپلیکیشن بدون محدودیت می توانند از آن در آیفون و آیپد خود استفاده کنند. دو ویژگی مهم این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- امکان اشتراک گذاری فیلم در سایر نرم افزارها

۲- امکان پشتیبانی از پسورد برای مدیریت و امنیت بهتر

منبع: gooyait.com
12