بهترین روش دانلود فیلم از یوتیوب در گوشی اندروید و ios

پنجشنبه 21 تير 1397
20:41
سحر برزگر

برای اینکه از طریق گوشی و تبلت های اندرویدی خود بتوانید فیلم های یوتیوب را دانلود کنید، توصیه می کنیم که این چند اپلیکیشن را تست کنید. چرا که روش دانلود از یوتیوب با سایت برای گوشی کارامد نیست.

برای نصب این اپلیکیشن ها چند راه دارید.

اول اینکه در مارکت های داخلی یا گوگل پلی، نام این اپلیکیشن ها را سرچ کنید و بعد در صورت وجود آن ها را دانلود کنید.

دوم اینکه اگر در مارکت ها امکان دانلود وجود نداشت، از طریق لینکی که برای معرفی هر اپلیکیشن ارائه می شود، وارد سایت اصلی شده و اپلیکیشن را دانلود کنید. در چنین حالتی برای نصب اپلیکیشن باید از قبل وارد بخش Settings > Security شده و گزینه Unknown sources را فعال کنید.

Unknown sources

اپلیکیشن اندرویدی Videoder برای دانلود فیلم از یوتیوب

این ابزار اندرویدی نه تنها به شما کمک می کند که فیلم های یوتیوب را دانلود کنید بلکه اجازه می دهد از سرویس دهنده های دیگری مثل Facebook و Instagram فیلم دانلود کنید.

Videoder در حقیقت اجازه می دهد در فرمت ها و کیفیت های مختلف و متناسب با نظر خود، فیلم را دانلود کنید.

برای دانلود فیلم از طریق این اپلیکیشن دو راه دارید.

راه اول:

ابتدا اپلیکیشن را نصب کنید و ان را اجرا کنید

لینک فیلم مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید

با این کار برنامه عملیات پردازشی را انجام داده و آپشن های خود نظیر فرمت ها و کیفیت های مختلف را ارائه می کند تا بتوانید از طریق آن مورد دلخواه خود را دیده و انتخاب کرده و دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی videoder

راه دوم

کافی است فیلمی را که درحال دیدن آن هستید، با گزینه به اشتراک گذاری، به این برنامه ارسال کنید و به اشتراک گذارید. بلافاصله با انجام این کار، یک پنجره پاپ آپ باز می شود و امکان دانلود برای تان فراهم می شود.

اپلیکیشن اندرویدی TubeMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

TubeMate اپلیکیشنی عالی برای اندروید است که به شما کمک می کند با ساده ترین حالت ممکن، فیلم های خود را از یوتیوب یا هر سرویس دهنده دیگر دانلود کنید.

این اپلیکیشن دارای یک بروزر داخلی است که اجازه می دهد فیلم ها را در سرویس دهنده های مختلف مورد بررسی قرار دهید.

از امکانات این اپلیکیشن امکان دانلود فیلم از سایت های مختلف، مثل یوتیوب، در فرمت ها و کیفیت های مختلف است. البته شما می توانید از فیلم های مورد نظر فقط صدا نیز دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب از اپ اندرویدی TubeMate

در این اپلیکیشن نیز دو راه برای دانلود فیلم ها وجود دارد.

راه اول:

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید و از طریق بروزر داخلی اپلیکیشن، وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم های آن را دانلود کنید.

فیلم مورد نظر را پیدا و انتخاب کنید.

اپلیکیشن در این مرحله فرمت ها و کیفیت های مختلف را به شما ارائه می کند و شما می توانید به راحتی روی لینک دانلود کلیک کنید.

راه دوم:

در این روش شما می توانید از طریق اپلیکیشن یوتیوب، به سادگی، فیلم مورد نظر را با این نرم افزار اندرویدی به اشتراک بگذارید و سریع لینک دانلود را مشاهده کنید.

فیلم ها بعد از دانلود روی مموری گوشی شما به صورت اتوماتیک ذخیره می شود و می توانید با نرم افزار فایل منجر ویدیو ها را مدیریت کنید.

اپلیکیشن اندرویدی KeepVid برای دانلود فیلم از یوتیوب

KeepVid یکی از بهترین دانلود کننده های فیلم ها یوتیوب است که در مقایسه با سایر اپلیکیشن هایی که در این زمینه معرفی می شود، سرعت بیشتری در دانلود فیلم ها دارد. از طرفی KeepVid مختص یوتیوب نیست و می توانید از آن برای دانلود فیلم از ۲۷ سایت اشتراک گذاری فیلم استفاده کنید.

این برنامه دارای یک پلیر داخلی است که امکان پخش صدا و تصویر را فراهم می کند. رابط کاربری اپلیکیشن اندرویدی KeepVid بسیار ساده است.

از ویژگی های برتر این اپلیکیشن این است که می توانید فیلم ها را در کیفیت های مختلف از HD گرفته تا ۴K دانلود کنید.

از طرفی اگر می خواهید فقط صدای فیلم های یوتیوب را دانلود کنید از این نرم افزار استفاده کنید و در قالب MP3 فایل مورد نظر را دانلود کنید.

دانلود فیلم یوتیوب با KeepVid

برای استفاده از این نرم افزار به شیوه زیر عمل کنید

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کرده و فیلم مورد نظر خود را به کمک جستجو پیدا کنید

روی دکمه دانلود کلیک کنید و کیفیت ها و فرمت های تصویری لازم را انتخاب کنید

منتظر شوید تا فیلم شما دانلود شود.

این اپلیکیشن، از جمله اپ های رایگان اندرویدی برای دانلود فیلم از یوتیوب است که می توانید از آن برای دانلود صدا و فیلم استفاده کنید. هیچ گونه نرم افزار مخرب یا پرداخت درون برنامه ای برای آن لحاظ نشده است اما معمولا روی ان تبلیغاتی ارائه می شود که اگر این تبلیغات برای شما آزار دهنده است می توانید نسخه پولی آن را تهیه کنید و از شر تبلیغات خلاص شوید.

اپلیکیشن اندرویدی Snaptube برای دانلود فیلم از یوتیوب

Snaptub برنامه عالی دیگری برای اندرویدی هاست تا بتوانند فیلم های خود را از انواع سرویس دهنده ها دانلود کنند. وقتی نرم افزار را نصب می کنید بعد از اجرا انواع سرویس دهنده ها را در آن مشاهده می کنید.

از نظر رابط کاربری ساده و سرعت عالی دانلود فیلم ها، این اپلیکیشن شهرت پیدا کرده است.

Snaptub

Snaptub ارائه دهنده انواع فرمت ها و کیفیت های دانلودی است. فیلم هایی که توسط این سامانه دانلود می شود، روی حافظه گوشی به طور اتوماتیک ذخیره می شود.

برای استفاده از Snaptub برای دانلود فیلم از یوتیوب به قرار زیر عمل کنید

ابتدا وارد اپلیکیشن شوید.

از میان آپشن هایی که مشاهده می کنید یوتیوب را انتخاب کنید و به دنبال فیلمی که می خواهید ذخیره کنید بگردید.

وقتی فیلم را مشاهده کردید روی دکمه دانلود کلیک کنید تا آپشن های پیشنهادی برای فرمت و کیفیت را مشاهده کنید.

روی گزینه مورد نظر خود کلیک کنید تا در فرمت و کیفیت مورد نظرتان عملیات دانلود صورت گیرد.

دقت کنید، که این اپلیکیشن رایگان بوده و می توانید از طریق سایت این اپلیکیشن آن را دانلود کنید. هیچ گونه پرداخت درون برنامه ای برای آن در نظر گرفته نشده است اما معمولا دارای تبلیغاتی است که باید آن را تحمل کنید.

اپلیکیشن اندرویدی InsTube برای دانلود فیلم از یوتیوب

InsTube هم اپلیکیشن اندرویدی دیگری است که معمولا به سرعت فیلم ها را از یوتیوب و سرویس دهنده های دیگر دانلود می کند. در InsTube همچون سایر اپلیکیشن ها امکان این وجود دارد که فرمت ها و کیفیت های مختلف را مشخص کنید ودانلود را انجام دهید.

برای استفاده از این نرم افزار به قرار زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن را اجرا کنید و وارد سایتی شوید که می خواهید فیلم را از آن دانلود کنید. مثلا وارد یوتیوب شوید.

فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید تا انواع فرمت ها و کیفیت ها نمایش داده شود.

دانلود اپلیکیشن برای دانلود فیلم یوتیوب InsTube

فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی دکمه fast download کلیک کنید تا عملیات دانلود شروع شود.

نکته: این برنامه نیز دارای تبلیغات است که هیچ روشی برای خلاص شدن از تبلیغات آن وجود ندارد.

اپلیکیشن اندرویدی VidMate برای دانلود فیلم از یوتیوب

VidMate یک اپلیکیشن بیاد ماندنی برای دانلود فیلم است که انگار مخصوصا برای یوتیوب آن را ساخته اند. در صفحه ابتدایی از این اپلیکیشن دسته بندی های موضوعی در یوتیوب به طور کامل قابل مشاهده است که می توانید برای پیدا کردن بهتر و ساده تر و سریع تر فیلم ها از این طبقه بندی ها استفاده کنید.

نرم افزار VidMate دارای یک پلیر داخلی است که می توانید قبل از اینکه فیلم را دانلود کنید، آن را پلی کنید و به صورت صوتی یا تصویری فیلم را مشاهده کنید. در نهایت می توانید با سرعت مناسب فیلم را دانلود کنید.

دانلود VidMate برای دانلود فیلم یوتیوب

برای کار کردن با این اپلیکیشن:

ابتدا آن را اجرا کنید و وارد نسخه موبایلی سایت یوتیوب شوید.

از آن جا فیلم مورد نظر را جستجو کنید و بعد برای آمادگی برای دانلود، کیفیت و فرمت مورد نظر خود را انتخاب و بعد روی دکمه Download کلیک کنید.

اپلیکیشن اندرویدی YT3 Downloader برای دانلود فیلم از یوتیوب

YT3 Downloader اپلیکیشنی ساده است که به شما اجازه می دهد فیلم های یوتیوب را در قالب های MP4 و MP3 دانلود کنید. در همان صفحه نیز می توانید فیلم ها را مشاهده کنید و بعد تصمیم به دانلود بگیرید.

معمولا سرعت دانلود در این اپ بالاست و می توانید با کیفیت خوب فیلم ها را دانلود کنید.

دانلودر برای فیلم های یوتیوب YT3 Youtube Downloader

برای دانلود کردن فیلم از طریق این اپلیکیشن، ابتدا اپلیکیشن را نصب و آن را اجرا کنید. فیلمی را که می خواهید دانلود کنید، در این اپلیکیشن جستجو کنید. وقتی که فیلم را یافتید، روی یکی از دو گزینه MP3 یا MP4 کلیک کنید. بدین صورت عملیات دانلود با سرعت مناسب از سر گرفته می شود و فیلم روی حافظه گوشی تان ذخیره می شود.

بهترین اپلیکیشن ها برای دانلود فیلم از یوتیوب در iOS

برای اینکه بخواهید فیلم های خود را در iOS از یوتیوب دانلود کنید، نسبت به اندروید امکان انتخاب محدود تری دارید. به هر حال من ۲ مورد از بهترین اپلیکیشن های ای او اس را به شما معرفی می کنم

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

McTube اپلیکیشنی است که اگر چند فیلم با آن دانلود کنید واقعا نمی توانید از ان جدا شوید. رابط کاربری ساده، امکان دانلود فیلم در کیفیت ها و فرمت های متفاوت و سرعت مناسب برای دانلود از جمله ویژگی های آن است.

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای McTube

همچنین این اپلیکیشن دارای یک جستجو گر پیشرفته برای سرچ کردن در میان شمار زیادی از فیلم هایی است که ممکن است شما دوست داشته باشید آن ها را دانلود کنید

دانلود فیلم از یوتیوب در اپلیکیشن IOS ای MyVid Video Downloader

MyVid Video Downloader هم اپلیکیشن دیگری از IOS است که به شما کمک می کند، در تنوع کیفیت و فرمت فیلم های یوتیوب را دانلود کنید.

 MyVid Video Downloader

معمولا دارندگان این اپلیکیشن بدون محدودیت می توانند از آن در آیفون و آیپد خود استفاده کنند. دو ویژگی مهم این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- امکان اشتراک گذاری فیلم در سایر نرم افزارها

۲- امکان پشتیبانی از پسورد برای مدیریت و امنیت بهتر

منبع: gooyait.com

[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به ترفند و تکنولوژی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]